Afscheid van.......

29 oktober 2016 - Telgte, Duitsland

Vrijdag onze tocht vervolgd langs de Romantische Strasse. 14 stadjes bezoeken in 1 dag dat lukt niet. Om 15.00 uur kwamen we er achter dat dit niet ging lukken. We besluiten om hier een volgende reis aan te besteden. We volgen de route wel en overnachten in Tauberbischofsheim.
Zaterdag gaan we voor het eerst via de autobahn Wurzburg-Kassel-Dordmund, en belanden in het lieve plaatsje Telgte! Bij sommige van jullie bekend van de Emsland-route. En ja, we hebben ook weer heerlijk gegeten bij "Tante Lien"
Vandaag onze laatste blog. Morgen gaan we naar huis, we vertrekken vroeg zodat we op de koffie kunnen bij Ma!
Wat hebben we genoten! We willen iedereen bedanken die ons heeft gevolgd via deze blog. Blij waren we met alle tips die jullie ons gaven!
We wensen Trudy een snel herstel. Dank je wel Frans, voor de mooie oplossing van het vermiste plankje in de koelkast
We nemem afscheid van onze reis, de zomer, en van onze lieve volgers.
Onderweg zagen we een spreuk op een camper, en vonden deze ook zeer toepasselijk voor ons!