Afscheid van.......

29 oktober 2016 - Telgte, Duitsland

Vrijdag onze tocht vervolgd langs de Romantische Strasse. 14 stadjes bezoeken in 1 dag dat lukt niet. Om 15.00 uur kwamen we er achter dat dit niet ging lukken. We besluiten om hier een volgende reis aan te besteden. We volgen de route wel en overnachten in Tauberbischofsheim.
Zaterdag gaan we voor het eerst via de autobahn Wurzburg-Kassel-Dordmund, en belanden in het lieve plaatsje Telgte! Bij sommige van jullie bekend van de Emsland-route. En ja, we hebben ook weer heerlijk gegeten bij "Tante Lien"
Vandaag onze laatste blog. Morgen gaan we naar huis, we vertrekken vroeg zodat we op de koffie kunnen bij Ma!
Wat hebben we genoten! We willen iedereen bedanken die ons heeft gevolgd via deze blog. Blij waren we met alle tips die jullie ons gaven!
We wensen Trudy een snel herstel. Dank je wel Frans, voor de mooie oplossing van het vermiste plankje in de koelkast
We nemem afscheid van onze reis, de zomer, en van onze lieve volgers.
Onderweg zagen we een spreuk op een camper, en vonden deze ook zeer toepasselijk voor ons!
"LIEBER THAUSEND STERNE AM HIMMEL
ALS ***** AM HOTEL

Liefs, Jos & Johanna

1. Anneke Lubbers:
    29 oktober 2016
    Fijne terug reis ,!! Geniet er nog even van , ook wij morgen weer naar huis na 4 dagen bad Fredenburg in Sauerland gr ons
  2. Henk en Lien:
    30 oktober 2016
    Zo zagen wij een spreuk op een camper:
    Zum Arbeiten zu Alt
    Zum Sterben zu Jung
    Aber zum Reisen Top Fit

Een goede terugreis en tot ziens!
    H&L
  3. G.Veenstra:
    Veilige reis terug!
  4. Willemijn Ahlers:
    30 oktober 2016
    Bedankt dat jullie ons meenamen op jullie reis.
    We hebben niet veel gerageerd maar ieder verhaal lazen we. Leuk hoor.
    Met groetjes.
  5. Erna:
    30 oktober 2016
    Fijne terugreis, het was leuk om zo met jullie mee te genieten.
    Tot gauw.
  6. Gosse en Judith:
    30 oktober 2016
    Een hele goede en fijne terugreis gewenst en tot gauw!!