Krakau 1

8 oktober 2017 - Krakau, Polen

Vrijdagmorgen, in de eerste instantie wilden we vandaag Auschwitz bezoeken. Johanna voelde zich niet fit genoeg en ook ikzelf was al een paar dagen niet fit (verkouden). Omdat het weer vandaag niet zou meewerken besloten we om een rustdagje in te plannen. We moesten echter wel verkassen omdat na 4 dagen onze stroom en water opraakte. Nu staan we op een stadscamping in Krakau zelf. Johanna is direkt op bed gekropen, maar om een uur of 2 voelde ze zich een stuk beter. We besloten om naar een gigantisch groot overdekt winkelcentrum in de stad te gaan (Lekker warm en droog!). Op de terugweg met de bus nog een leuke anekdote. Een buschauffeur stapt uit de bus en gaat naar een vijftal auto-chauffeurs die op de busbaan staan. Of ze even willen ophoepelen! Wij vragen ons af, waarheen!!! Het is een en al file, voor, links, rechts en achter. Wij vragen (met handen en voeten) de buschauffeurs vervolgens of dit de bus is naar Dlvga. Ga a.u.b lopen, het is 2 km. maar sneller dan ik hier weg ben. Dus maar gaan lopen. Tegen 6 uur waren we terug met volle tassen en Johanna voelde zich een stuk beter.

1. Erna:
    9 oktober 2017
    Ah kijk aan een dagje shoppen doet wonderen.
    Leuk hoor jullie reisverhalen.
    Blijf lekker genieten.
  2. Groeten Bert en Jolanda:
    9 oktober 2017
    Genoeg gezien en gedaan lees ik, het ziet er allemaal mooi uit, hoop dat jullie nog veel te zien krijgen en gooi de ziektes maar aan de kant, nog veel reisplezier