Afscheid van....

11 oktober 2017 - Rinteln, Duitsland

Maandagmorgen nogmaals naar het centrum van Wroclaw. Na een kop koffie met ons laatste stuk verrukkelijk Pools gebak! De toren van de Elizabethkerk beklommen met zijn 302 treden. Samen met Simon van WALKATIVE! Deze FREE walking TOUR Foundation organiseert in vele steden in Polen rondleidingen. Wij heben hier gebruik van gemaakt in alle steden die we hebben bezocht in Polen. Jonge Polen, geboren of getogen in de stad waar zij de rondleidingen met veel pasie, humor en goede informatie verzorgden. Een prima manier om je land te promoten. Wat ook opviel, waren de jongelui die met deze tours meeliepen. Vanuit de hele wereld! Johanna moest om 4 uur uit de tour stappen want zij hadden een afspraak bij de kapper. Ben benieuwd!
Dinsdag na een lange reisdag besloten we om 6 uur te stoppen in Rinteln een stadje aan de Weser. Waar ik ooit eens heb gevoetbald.

We kijken met een goed gevoel terug op deze reis.Polen, de prachtige steden met zijn verhalen, de verassende kust, de nationale parken. Lekker eten en drinken. Maar ook aangrijpende gebeurtenissen. Auschwitz, Birkenau. De Polen zijn nog volop bezig met de herstel en opbouw van het land.
We willen iedereen bedanken die ons heeft gevolgd via deze blog. Fijn waren de leuke reacties. We nemen afscheid van onze reis en van onze volgers.
Volgers bedankt, tot een volgende keer MISSCHIEN.